تکنولوژی جدید در لپ‌تاپ هیبریدی ایسر
نوشته شده توسط : رنجبر


اصولا وقتی به سیستم‌های خنک‌کننده‌ی مایع در لپ‌تاپ‌ها فکر می‌کنیم، قبل از هر چیز غول بزرگ ایسوس یعنی GX700 به ذهن‌مان می‌آید. با این حال، سیستم‌های خنک‌کننده‌ی مایع فقط هم به درد کامپیوترهای بازی نمی‌خورند. ایسر در جدیدترین لپ‌تاپ هیبریدی‌اش، از یک سیستم خنک‌کننده‌ی مایع استفاده کرده است تا لپ‌تاپی ساکت و باریک بسازد. (انواع لپ تاپ استوک)

لپ‌تاپ Switch Alpha 12، اولین لپ‌تاپ هیبریدی است که پردازنده‌ی نسل ششم اینتل را خودش جای داده، اما حتی یک فن هم ندارد. اگر سر و کارتان به لپ‌تاپ‌های امروزی افتاده باشد، مطمئنا از صدای بلند فن‌های‌شان شاکی هستید. با این حال، ایسر این مشکل را در Alpha 12 حل کرده است. (لپ تاپ کارکرده)
همانطور که احتمالا خودتان هم می‌توانید حدس بزنید، Switch Alpha 12 یک صفحه نمایش 12 اینچی دارد. وضوح تصویر این صفحه نمایش هم 2K است. ایسر می‌گوید که از گرمای تولیدی سیستم خنک‌کننده‌ی مایع برای در جریان نگه داشتن آن در کل دستگاه استفاده می‌کند، در نتیجه نیازی به استفاده از یک رادیاتور خارجی، مثل چیزی که GX700 ایسوس دارد، نیست.

در کنار کیبورد معمولی این لپ‌تاپ هیبریدی، ایسر هم‌چنین قرار است مدلی از کیبورد این لپ‌تاپ را عرضه کند که چراغ پس‌زمینه دارد. ایسر یک قلم هم برای این لپ‌تاپ ساخته است.
لپ‌تاپ هیبریدی Switch Alpha 12 قرار است از ماه خرداد و با قیمت پایه‌ی 600 دلار عرضه شود. (لپ تاپ کارکرده)





:: برچسب‌ها: لپ تاپ استوک , لپ تاپ , استوک , نوت بوک استوک , لپ تاپ کارکرده , ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: